Sepi..

-Ada yang merasa patah..
Ada yang merasa tak lagi berasa..
Dan itu aku..

Aku sedang berperoses..
Tertatih itu memang sudah jalanku..
Aku merasa ada yang patah lalu tak berasa..

Bila teman tak lagi menemani..
Sahabat pun enggan untuk memahami..
Aku sendiri yang akan melaju kencang kearah kemenangan..
Memenangkan keadaan ini tentunya..

Sedih melihat diri sendiri yang harus dikasiani tanpa mau dibantu..
Bukan ku memohon tapi setidaknya dengarkan aku..
Dengarkan nyanyian sepiku yang selalu merindu..

Keadaan ini menjenuhkan..
Aku sedang berusaha membawa diri pergi menjauh dari sini..
Mencari kesahajaan diri dan merasa ingin menang..
Lalu bergegas lambaikan tangan seraya ucapkan salam perpisahan untuk sepi itu..

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Sepi.."

Posting Komentar